7/08/2013

HEEL SNEAKER !! / YURIA

Whats up WORLD !?!?!?!
Im so fine because that rainy season is overrrrr !!!!
Its so hot tho. Yesterday was the hottest day and u cant even imagine how its humid too lol
So how was your weekend ??? I went to shopping even tho I was about to dead under the sun.
Of course whenever I go to the town to shop all shoes are at the the store catch my attention
and what I saw the most was HEEL SNEAKERS.
That can be casual or girly.
My co-worker BUBBY is wearing these heel sneaker in very girly way.


皆さんこんにちワ(*'▽')
私はとても元気です。なぜならついに梅雨明けしたから!!!!!!!
すっごい暑いですけどね…昨日は今季一番の暑さ。そしてこの湿気…
週末はいかがお過ごしでしたか??私は暑さに耐えながらお買い物にいきました。
やっぱり、お店がどんな靴を置いているのかなとついつい気になってしまうのですが、
たくさんのお店でヒールスニーカーをピックアップしていました。
ヒールスニーカーはカジュアルにもガーリーにもなるので、コーディネートの幅が広がりますよね。
うちのスタッフのバビーはとてもガーリーに履きこなしていましたよ。




This heels are 7cm (2.75 inch) but its wedge sole so very comfortable.
7センチヒールですが、ウエッジなのでとても楽ちん!!



If you prefer simple ones you will love these !!
シンプルが好きな方には無地のこちら


size from 35-39
colors green, oak, black and white
price 36450yen

サイズ展開: 35から39
色: グリーン、オーク、ブラック、白
価格:36450円

Please Check Out our website if you want to purchase!!
気になる方はウェブをチェック!!

 http://www.mana-l.com/index.html


0 件のコメント:

コメントを投稿